اطلاعات جمع آوری شده از بازار حمل و نقل و تجارت كشور نشان مى دهد که طى دو ماه اخیر و به خصوص در پى اجراى دور جدید تحریم هاي بين المللي کرایه حمل کانتینر توسط ناوگان کشتیرانى djibouti port جمهوری اسلامى ایران و کشتیرانى djibouti port والفجرافزایش یافته است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی مشرق با وجود مصاحبه اخیر مدیر عامل محترم شرکت کشتیرانى جمهوری اسلامى ایران درخصوص تحت پوشش قرار گرفتن صادرات و واردات دریایى کشور توسط ناوگان شرکت مذکور در غیاب ناوگان djibouti port خارجی اطلاعات جمع آوری شده از بازار حمل و نقل و تجارت كشور نشان مى دهد که طى دو ماه اخیر و به خصوص در پى اجراى دور جدید تحریم هاي بين المللي کرایه حمل کانتینر توسط ناوگان کشتیرانى جمهوری اسلامى ایران و کشتیرانى والفجرافزایش یافته است. بنا به گفته منابع آگاه شرکت های کشتیرانى جمهوری اسلامى djibouti port ایران و والفجر با طرح مسائلي نظير افزایش تعرفه های بندری هزينه سوخت و عملیاتي شناورها همزمان با اجرای دور جدید تحریم های بین المللى که از سوي آمریکا و اتحاديه djibouti port اروپا بر علیه فعالیت های تجاری مردم کشورمان صورت گرفته نسبت به اعمال افزایش قابل توجه در کرایه حمل انواع کانتینر از مبادی مختلف به مقصد بنادر ایرانى و بالعکس اقدام نموده اند. به عنوان نمونه در مسیر بندر شانگهای(چين) به بندرعباس این افزایش تا حدود 2 هزار دلار به ازای هر کانتینر گزارش شده و در مسیر های بین بنادر جنوبى کشور و در داخل حوزه خلیج فارس و دریای عمان نیز کشتیرانى djibouti port والفجر افزایش djibouti port تعرفه ای تا حد 100 دلار به ازای حمل هر دستگاه کانتینر را دنبال کرده است. با این حال اکثر مشتریان به دليل عدم واگذاري djibouti port به موقع کانتینر برای بارگیری محمولات صاحبان كالا و برنامه زمانبندی نامناسب حمل توسط ناوگان كشتيراني هاي جمهوري اسلامي و والفجر و در مضیقه جدی هستند. این وضعیت در حالى شکل گرفته که انتظار مى رفت مجموعه ای که راهبری ناوگان ملى را برعهده دارد در شرایط حساس کنونى و در حالیکه اکثرخطوط کشتیرانى معتبردنیا اعزام کشتی هایشان djibouti port به بنادرایرانى را به حالت تعلیق درآورده اند با همتى مضاعف مشارکتى فعال در خلق حماسه اقتصادی و کمک به چرخه حمل و نقل و تجارت کشور داشته باشد. خاطر نشان مى سازد با توجه به بهره مندى کشتیرانی های جمهوری اسلامى ایران و والفجر از سوخت یارانه ای و نیمه یارانه ای و همچنین با عنایت به عدم تغییر محسوس در تعرفه های خدمات بندری در طی دو ماه اخیر دلایل مطروحه ازسوی شرکت های فوق الذکر برای افزایش djibouti port کرایه حمل صرفا جهت منطقی جلوه دادن این اقدام نابه هنگام بوده است.
5
تازه های سایت
پربازدیدترین ها
آیا روحانی نیروی هاشمی و همفکر خاتمی است ( نظر)
No comments:
Post a Comment